RUNNER SHOP: HAPUSKAN JERAWAT RESDUNG
f
form

Name *
Phone Number *

###
-
###
-
####
Email *
Classifieds *
 kerja kosong 
 bilik sewa 
 rumah sewa 
 produk kesihatan 
 laptop 
 kereta 
 agen hartanah 
 bengkel 
 pemborong 
 pembekal 
 pengedar 
 pinjaman 
 servis 
 tempahan 
 urut tradisional 
 lain-lain 
 Computers 
 Work at Home 
 Business & Management 
 Rooms & Roommates 
 pets 
File Upload
maklumat/laman web anda/harga/ *
Powered byEMF Survey Creator

Selasa, 19 April 2011

HAPUSKAN JERAWAT RESDUNG









Web site untuk mereka yang mengalami masalah Resdung dan Jerawat Kronik, Batuk Berkahak, Bersin, Gatal Hidung, Bernanah dan Sakit Mata. Penting: sila baca!

Adakah gejala / simptom tersebut sering menganggu aktiviti seharian lalu menyebabkan anda rasa tidak selesa? Kalau ya, hari ini adalah hari bertuah anda. Sebab saya akan SERIUS membantu anda menghapuskan penyakit tersebut! Kerana saya TAHU
            bagaimana.
Terlebih dahulu, biar saya terangkan mengenai penyakit resdung yang berada di tahap kronik. Resdung sebenarnya adalah sebuah 'pintu' kepada kemasukan kuman-kuman lain yang ada. Makna: pada mulanya Resdung ni hanyalah hama yang dikaitkan dengan gejala bersin, gatal dan batuk ringan. Bila hal kesihatan diabaikan, lama-kelamaan ia akan merebak. Segala batuk, gatal dan bersin bertukar menjadi berat. Kulit pula akan ketara nampak bermasalah (seperti jerawat nanah, merah dan bisul.) Dan bila kuman resdung ni dah banyak, maka ia akan membuat sarang berupa lendir yang melekat di bawah permukaan kulit. Lendir ini berupa saluran sambungan yang mengalir cecair busuk di dalamnya (tu pasal bila picit muka, keluar benda putih kecik). Ini adalah tapak resdung. Kulit yang sudah dihinggapi akan mudah berjerawat. Seterusnya, pertahanan badan (antibodi) menjadi lemah dan kuman-kuman lain dapat ceroboh masuk. Dan bila banyak kuman masuk dan bercantum antara satu sama lain, maka boleh mewujudkan penyakit lain yang lebih berat. Merujuk pada gambarajah di bawah, ini adalah hasil kerosakan yang boleh berlaku akibat dari pengabaian yang 'total' (tidak mengambil berat soal penjagaan kesihatan ataupun mengamalkan cara yang SALAH.) Jadi, berhati-hatilah. Amalkan gaya hidup sihat.

Salah satu penawar paling berkesan mengubati / melawan / menghalang penyakit tersebut dari terus merebak adalah: dengan meng'wap' (atau meng'asap'kan) wajah menggunakan bahan yang bernama: Rokok Resdung.
Bahan ini diperbuat dari ramuan yang telah diadun sebati bagi mengatasi kuman-kuman yang menjadi penyebab kepada permasalahan Jerawat dan Resdung. Sememangnya pelbagai pihak menawarkan produk seperti ini tetapi yang menjadi perbezaan adalah: bagaimana, siapa dan apa ramuan yang digunakan? Tiga perkara ini adalah penting untuk anda telitikan. Maksud saya; bagaimana cara pembuatannya? Adakah ia kemas atau tidak? Bersih atau tidak? Siapa pula; adakah orang itu mahir dan tahu dengan sebenar-benarnya tentang apa yang diperbuat? Dan adakah ramuan yang digunakan serta diadun itu benar-benar menjamin hasil yang memuaskan terhadap para pengguna? Sila renungkan sejenak sebab perkara ini penting; kita tidak mahu membazir wang dan masa menggunakan sesuatu yang tidak mendatangkan hasil!
Namun semua itu tidak perlu anda risau kerana di sini adalah tempat yang telah memberikan sepenuh usaha dalam menghasilkan barangan bernama Rokok Resdung ini. 'Penghasilannya' dibuat dengan begitu teliti bagi menghapuskan penyakit jerawat dan resdung sekalipun penyakit telah capai ke tahap SERIUS. Kami akan memberi tunjuk ajar bagaimana anda boleh mengubati penyakit tersebut menggunakan barangan ini.

Mengesyorkan: Rokok Resdung Herbal!




Hanya RM40 untuk 20 Batang ATAU
RM85 untuk 50 Batang (termasuk kos pos)
Beli secara online sekarang!

Apakah ROKOK RESDUNG dan bagaimana pula ia boleh dikaitkan sebagai PENAWAR kepada penyakit RESDUNG?

Sesetengah tahu, selebihnya tidak. Adakah Rokok Resdung itu rokok? Bukan! Rokok Resdung adalah suatu cara perubatan yang dicipta oleh pengamal pengubatan tradisional yang bersungguh-sungguh mengkaji bagi mencari jalan penyelesaian ke atas penyakit resdung ini. Barangan ini amat kurang penggunaannya kerana ia ternyata sukar didapati. Akibat dari ini, ramai yang masih tidak mengerti serta kurang arif tentang cara penggunaannya. Ditambah lagi dengan cara adunan dan bahan digunakan yang rata-rata menjadi 'misteri' kepada kebanyakkan orang. Tapi hakikat sebenar; penawar resdung ini terbukti dapat membantu menghapuskan permasalahan resdung dan jerawat dengan berkesan kalau kena caranya.
Info: Terdapat beberapa jenis yang dikaitkan dengan Rokok Resdung. Kategorinya termasuk:

i. di'tangas', duduk membongkok sambil wajah dibiar terkena aliran asap.
ii. dihisap / sedut macam rokok biasa (tak sesuai untuk kebanyakan orang).
iii. dibakar batangnya, sambil pegang; asap bagi terkena pada sekitaran wajah.
iv. Bakar hujung atasnya, lalu corong bawah terkeluar asap wap (lembut). Wap ini dituju ke wajah.
Jenis yang saya ceritakan di laman web ini adalah yang ke-iv. Jenis paling popular dan paling berkesan.



   
Wap asapnya yang panas dapat melancarkan liang rongga tersumbat serta mengeringkan jerawat dengan cepat. Tindakan ini memaksa Ulat Resdung keluar - seumpama 'vaccum cleaner' bezanya ia menolak keluar hama serta kuman (bukan sedut). Jerawat yang kemerah-merahan, akan mengecut (atau pecah kalau bernanah). Tapi kalau jerawat tu pecah tak apa, sebab ia pecah secara 'halus' - wap tersebut akan mematikan kuman yang terkeluar dan mengeringkannya dengan cepat.

punca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatarrowBahaya: memicit jerawat. Picitan akan memudaratkan lagi kerana jari jemari berserta kuku mengandungi bakteria yang boleh mengakibatkan jangkitan. Elakkan sebaik mungkin melakukan perkara ini. Kalau mahukan jerawat tu di'picit' dan pecah, gunalah rokok resdung kerana wap panas + herbalnya akan mematikan kuman secara gentle, on the spot!

arrowKulit berminyak: kulit jenis ni mengeluarkan 'sebum'(cecair) yang berlebihan akibat lubang pori di dalaman sudah 'pecah'. Kulit berminyak bukan normal. Ia adalah suatu penyakit. Petanda bahawa ada sesuatu yang tak kena berlaku. Jadi, cara rawatan adalah dengan memperbaiki saluran pengaliran di dalaman tu. Sekali lagi rokok resdung memainkan peranan: Wap ia bertindak mengeringkan kulit wajah (walaupun sangat berminyak). Sikit demi sedikit saluran minyak yang terpecah tu boleh 'dipanaskan' supaya kering dan tertutup.

Rokok Resdung untuk Rawatan Kecantikan

rawatan kecantikan rokok resdungrawatan kecantikan rokok resdungrawatan kecantikan rokok resdungrawatan kecantikan rokok resdungrawatan kecantikan rokok resdungSelain bidang rawatan resdung tradisional, ia juga amat berkesan mencantikkan wajah. Seperti yang dinyatakan, bahan ini mengeluarkan wap panas yang boleh membunuh bakteria-bakteria di sekitaran wajah. Prosesnya berlaku begini:
  • Apabila wap panas (sebenarnya suam, tak sakit pun) di se'merata'kan ke atas wajah, ia seperti memberi senaman kepada urat-uratan di dalaman.
  • Tindakan ini akan membuatkan peredaran darah aktif, seolah-olah ia di'kejut'kan.
  • Mana-mana saluran yang tersekat, akan clear. Saluran yang tersekat, akan mengakibatkan jerawat. (Sebab dah block, tak dapat nak dibawa ke saluran penghadaman.)
3 perkara ini hasilnya: kulit menjadi tegang, sihat dan berseri. Untuk kulit rosak (berjerawat): inilah cara terbaik memberi senaman pada muka tanpa perlu menggunakan tangan / jari atau komponen seperti jarum yang berisiko mengakibatkan jangkitan. Kini anda tahu Rokok Resdung bukan semata-mata bagi merawat penyakit RESDUNG, tetapi turut sama bertindak memberikan rawatan kesegaran, kecantikan pada wajah. Bahannya tiada mengandungi apa-apa bahan kimia atau asid yang boleh memberi kesan mudarat kepada para penggunanya. Bayangkanlah kalau anda mengamalkan rawatan ini seminggu dua kali secara berterusan. Bakteria-bakteria yang ada pada wajah dapat dicuci serta dihapuskan. Ia turut mampu menanggalkan daki-daki di muka. Ringkasannya; ia salah satu petua awet muda terbaik yang ada.
Info: anda perlu tahu cara yang betul bagi mendapat hasil memuaskan. Ini penting. Penerangan menggunakan ia dengan cara yang betul ada dalam ebook panduan tersedia. Sila dapatkan. Ia datang bersama-sama dengan Pakej Starter. (Teruskan membaca bagi keterangan lanjut mengenainya.)
Anda boleh lakukan teknik rawatan ROKOK RESDUNG ini bila-bila masa saja anda mahu. Tiada kesan negatif di setiap kali buat. Malahan, lebih rajin amal, lebih tegang dan berseri kulit jadinya. Sebab banyak kuman mati. Kuman-kuman inilah penyebab utama kerosakan dan wajah kusam. Kesan rawatan rokok resdung ini adalah serta-merta!





Selalukah anda mengalaminya? Hidung Tersumbat, Hidung dan Tekak Berlendir, Muka Terasa Sakit dan Berat Terutama Pada Bahagian Mata, Sakit Tekak Berpanjangan dan Berulang-Ulang, Gatal Pada Mata dan Hidung, Bersin tak tertahan - Pasti anda pernah melalui simptom-simptom tersebut jikalau anda menghidap RESDUNG!
Kepada yang Membaca;

Di sini aku mewasiatkan suatu amanah - iaitu suatu penyampaian demi kebaikan manusia sejagat. Kebaikan yg aku maksudkan di sini adalah mengenai perubatan tradisional. Terkurungnya aku di sini telah menggerakkan akal serta dayaku mencipta suatu bahan perubatan khas bagi mengubati penyakit resdung, atau juga penyakit yang serupa ia. Terkurung?...Mengapa? Karena aku telah dihinggapi resdung yang sudah mencapai tahap kronik. Setiap usahaku untuk mengubatinya membawa aku kepada hasil yang lebih teruk. Oleh kerana pelbagai ubatan dicoba ke atas wajah, infeksi berlaku...Sedih aku melihat wajahku...Apabila memandang ke dalam cermin, hatiku berkata: aku tidak mungkin akan sanggup menghadapi dunia. Keyakinanku retak menanti pecah, hancur berderai...Tekanan demi tekanan melanda. Lalu akhirnya aku mengambil keputusan nekad menghilangkan diri, jauh ke dalam hutan belantara di mana tiada siapa akan dapat melihatku...
Udara segar alam semulajadi telah memberiku semangat serta ketenangan. Aku menempatkan diri di sebuah pondok berhampiran dengan sungai yang begitu segar airnya, jauh dari cemaran manusia. Semasa berada di situ, setiap hari aku melatih mensesuaikan diri, seolah-olah meminta alam di sini menerima kehadiranku. Berbekalkan doa, displin dan hati yang ikhlas, syukur kerana hari-hari yang aku hadapi di sini tiada datangnya sebarang masalah. Aku hidup penuh kesederhanaan. Sehinggalah pada suatu hari, aku mula ter'perasan' seolah-olah ada sesuatu yang menggerakkan aku untuk penuhi takdir mengapa aku ke sini. Setiap hari yang seterusnya di isi dengan kesibukan, kesungguhan mengumpul, mengkaji serta mencoba bahan-bahan yang ada bagi tujuan perubatan! Perkara ini berlangsung terus menerus. Kepenatan tidak terasa kerana me'rasai' suatu keyakinan bahawasanya usahaku ini tidak akan berakhir kehampaan.
Benar. Aku telah berjaya mencipta suatu bahan pengobatan. Bagaimana? Selepas beberapa ketika sendirian, takdir telah mempertemukan aku dengan perkampungan orang Asli. Berkawan dengan mereka telah memberi manfaat padaku dalam bidang perubatan tradisional. Terdapat seorang pawang di sana yang telah banyak memberi ilmu untuk di akhirnya aku mampu menggabungkan ia dengan hasil selidikku lalu menghasilkan suatu bahan yang diberi nama Rokok Resdung...
pengubatan tradisional untuk resdungpengubatan tradisional untuk resdungpengubatan tradisional untuk resdungpengubatan tradisional untuk resdungCukuplah setakat itu saya siarkan catitan tersebut buat tatapan umum. Selebihnya adalah mengenai kejayaan 'pengubat misteri' ini melanjutkan hasil kajian sehingga ke tahap membuka sebuah pondok perubatan tradisional di perkampungan yang disebut, dengan kerjasama pawang yang telah banyak membantu. Penerangan mengenai bahan diguna, cara penggunaan dan gambarajah percubaan ke atas sistem wajah. (Bagi memastikan ia selamat.) Kita tutup topik ini kerana ia rumit dan rahsia. Diibaratkan: adakah seorang doktor akan senang-senang nak beritahu orang tentang ramuan ubatnya? Tentu sekali tidak, bukan? Maka dengan itu, saya harap anda faham.

Tapi apa yang penting untuk anda ketahui adalah: Saya seorang Ahli Perniagaan original. Bermakna; saya serius dalam kerjaya. Saya begitu prihatin tentang hasil kerja saya. Saya tidak mahu meniagakan sesuatu produk yang boleh mengakibatkan komplen. Saya tak suka mengambil duit orang dan bergembira dengannya tanpa mempedulikan nasib orang yang telah mempercayai saya (membeli barangan saya tawarkan). Memang tersangatlah ramainya manusia yang berniaga ambil endah tak endah tentang nasib pelanggannya. Buktinya, di kala anda membaca ini, adakah hati anda tiba-tiba terdetik rasa setuju dengan pernyataan saya? Tepuk dada tanya selera. Saya cuma mengatakan apa yang saya rasa benar. (Kalau anda ada pendapat sendiri, maka saya hormati keputusan anda itu.)
rawatan tak menjadirawatan tak menjadirawatan tak menjadirawatan tak menjadirawatan tak menjadirawatan tak menjadi Ringkasannya: Saya tidak mahu hidup dengan rezeki yang boleh mengakibatkan saya disumpah-seranah. Sama ada dalam situasi depan-depan, bisik-membisik, pendaman atau sebaran. Ke manakah saya seterusnya kalau hidup dalam keadaan bergelumang dengan sumpahan orang? Jawapannya: ke arah hidup tanpa ketenangan, di'beduk' dalam kubur dan seterusnya dibakar dalam neraka. Saya angkat tangan. Sebagai seorang yang berpegang pada prinsip keagamaan, saya takut menghadapi itu semua. Jadi, saya pinta kepada anda yang telah berjaya sampai ke perenggan ini, agar terus membaca tanpa syak wasangka. Jangan beranggapan bahawa anda bakal terpedaya dengan satu lagi kaedah yang boleh mengakibatkan duit lebuh! Apa yang saya terangkan di laman web ini adalah penting - terutama kepada yang betul-betul serius mahukan jerawat resdung itu pulih.
Catitan di atas (beserta ramuan dan cara pembuatannya), saya jumpa setelah bertahun-tahun berusaha mencari yang terbaik. Sebagai seorang peniaga, saya membuat tawaran (deal) dengan tuan punya hasilan, supaya sama-sama dapat habuan. Situasi menang-menang. Di sini kebaikan yang dicapai melalui urusniaga ini:
  • Pencipta Rokok Resdung Herbal dapat sebarkan keberkesanan produknya ke peringkat global (lebih ramai). Bidang dia adalah menghasilkan Rokok Resdung di antara yang terbaik, bukan pengiklanan mahupun promosi di semerata media (termasuk internet). Jadi, dia perlukan 'seseorang' yang terbaik memperkenalkan produknya, demi menjamin kualiti. (Saya puji diri sendiri ke?)
  • Saya pula hanya mahukan produk yang terbaik untuk diniagakan. Kerana berniaga produk yang dapat memberi kepuasan kepada pelanggan, akan memudahkan hari-hari saya.
  • Pelanggan (Anda) akan merasa berbaloi berbelanja kerana menerima produk yang berkualiti. Bila produk terbukti dapat bantu merawat penyakit, dengan sendirinya anda takkan rasa rugi. Itu hakikat.
Dengan pemberitahuan ini, saya harap anda faham bersertakan kesedaran: 'Mengapa Dia, Saya dan Anda di sini?' Walaupun penerangan panjang, namun jawapannya ringkas iaitu: kita sama-sama mahukan hasil yang memuaskan.

Kepada yang mahu membuat Pembedahan Sinus.pembedahan sinus atau resdung

Para doktor merawat penyakit ini dari sudut yang berbeza pula. Pendekatan yang selalu diambil ialah mengesyorkan 'pembedahan sinustis'. Pembedahan ini menggunakan suatu alat 'laser' atau 'pemotong halus' yang berupa pisau kecil tajam yang berupaya memotong lendir-lendir yang melekat pada daging. Lendir-lendir ini tidak lagi boleh dikeluarkan dengan sekadar hembusan. Ia melekat bagaikan sebahagian dari daging. Paling dikesali tentang pembedahan ini ialah: kebanyakkan doktor gagal menyediakan rawatan susulan bagi menghalang lendir tu dari tumbuh semula! Maka dengan ini, sesiapa yang melakukan pembedahan tersebut, akan berdepan dengan kerugian. Tetapi andaikata anda sudah nekad mahu melakukan pembedahan, kerana merasakan sangat perlu membuang lendir-lendir yang tebal melekat, maka berita baik untuk anda: Saya akan dedahkan rawatan susulan paling berkesan untuk menutup lubang serta luka pembedahan supaya ia tidak tumbuh semula. Pegang kata-kata saya: anda perlukan panduan rawatan saya ini kalau anda mahu melakukan Pembedahan Sinus. Jangan ambik ringan.
So, lagi banyak anda faham, lagi jelas jadinya mengenai persediaan anda memerangi serta menghapuskannya. Resdung adalah suatu penyakit dan kita harus menghalangnya dari merebak lalu mengakibatkan kerosakan yang lebih besar.



Resdung' melalui istilah kedoktoran: penahanan mukus yang disebabkan oleh pembengkak-an membran (sel lapisan kulit). Bengkak ini terjadi kerana saluran tersekat. Mukus adalah bahasa saintifik kepada cecair berupa lendir (hingus) yang ada di dalam tubuh manusia. Petanda paling ketara mukus berlebihan adalah kulit wajah berminyak. Minyak yang boleh mengakibatkan wajah kusam dan lebih teruk lagi; jerawat dalam bentuk bisul atau bernanah. Simptom lain yang sering dikaitkan Resdung:
  • mudah sejuk, menggigil di sesuatu keadaan yang tak sepatutnya (baru hujan sikit saja, dah rasa macam nak demam)
  • batuk sampai terasa gatal kerongkong, anak tekak
  • telinga selau rasa tersumbat. Kalau teruk, kena dapatkan ubat doktor cairkan sumbatan (dititik dalam telinga). Contoh: 'berdengung' telinga yang sukar hilang apabila ketinggian berubah-ubah seperti dalam kapal terbang atau lif
  • Hidung kadang-kala meleleh air (tanpa hembusan)
  • Gatal mata yang apabila digaru, semakin menjadi-jadi rasa nak teruskan - sampai merah dan berair.
  • Bersin melampau, sampai pengaruhi suhu badan (jadi panas) dan sikap (baran)
Disudahi dengan satu lagi petanda paling ketara: hidung kerap sangat tersumbat kerana lendir / kahak dan amat sukar dihembus keluar. Akibatnya; suara menjadi agak 'sengau'. Resdung juga dikenali dengan nama 'Sinus' (ketumbuhan dalam hidung) dan 'Alergi' (alahan kepada sesuatu jenis benda atau makanan).



Gambarajah menunjukkan; tempat utama yang selalu menjadi pembiakan kuman resdung. Terjadi begitu kerana saluran di situ adalah deria pernafasan di mana udara keluar - masuk. Di kala sedutan udara berlangsung, sedikit-sebanyak akan membawa kuman / bakteria masuk. Setiap manusia mengalami proses ini - tak dapat nak dielakkan. Jadi; adalah tanggungjawab kita memastikan saluran ini dijaga serta dibersihkan dengan baik.
Komplikasi Resdung Tahap Kronik (atau petanda ke arah itu):
Icon_arrow     Jangkitan nanah di sekeliling kawasan mata dan selsema yang berpanjangan.
Saluran dalaman muka sudah di'block' dengan banyak. Mukus berkumpul sehingga pengaliran udara ke mata terganggu - membuatkan mukus yang bertukar jadi nanah di'pam' ke mata. Mata akan mula terasa berat dan letih. (Rasa nak picit, cungkil pun ada.) Juga mengakibatkan bersin yang 'bersambungan' (sekejap berhenti, lepas tu ada balik).
arrow    Jangkitan Otak (menginitis)
Amat menakutkan jika ianya sudah merebak ke bahagian otak kerana di saat itu, % peratusan pesakit dijangkiti kanser menjadi tinggi. Ini amat jarang berlaku tetapi kita mestilah membendung ia dari berkemungkinan berlaku. Penyakit Resdung ini boleh meragut NYAWA jika terlanjur menjadi Kanser. AWAS! Sebelum ia terjadi pada diri anda, saya sarankan supaya anda mengambil langkah serius terhadap penjagaan kesihatan dengan betul. Inilah kesan yang bakal anda dapat jika meng-ABAI-kan kesihatan! Jangan biarkan ia berlaku!
arrow    Sakit tekak yang kronik. Alahan hidung atau hidung sensitif.
Perokok tegar - memberi pertolongan kepada kuman resdung melarat lebih jauh melalui nikotin yang disedut. Nikotin mempunyai kandungan 'membunuh sel' sikit demi sedikit. Hidung sensitif pula contohnya: pantang terbau belacan.
arrow    Batuk berkahak terasa seperti ada lendir.
Jika seringkali terasa seperti ada habuk di kerongkong, maka ketahuilah bahawasanya ia adalah kuman-kuman yang sekutu dengan resdung. Batuk keras disusuli dengan rasa gatal adalah petanda kuman-kuman ini sedang 'membaluti' kawasan kerongkong anda.
arrow    Mata Dijangkiti Resdung Dengan Teruk adalah paling susah untuk dirawat.
Para doktor ternyata mengalami kesulitan apabila ia berkenaan bagaimana cara paling efektif merawat serta mengubati mata. Sebab mata diselaputi oleh lapisan kornea yang sangat halus. Kornea adalah pertahanan melindungi mata. Contoh: kalau ada habuk atau serangga melanggar mata, ia akan tersekat di lapisan kornea. Mata terselamat dari kecederaan. Tapi resdung tidak menyerang mata melalui depan. Ia mencederakan mata melalui 'belakang' iaitu: akar. Kebanyakan doktor tampil memberi jalan penyelesaian dengan mencipta ubat titikan kepada mata. Untuk melakukan pembedahan, memerlukan doktor yang betul-betul pakar serta kos rawatan yang tinggi. Jadi macam mana? Tak perlu takut dan risau. SAYA akan ajarkan bagaimana mengubati dengan cara 'mencuci' mata dan akarnya melalui kombinasi rawatan luaran dan dalaman.

Jangan Biarkan Telinga Anda dijangkiti Resdung sampai ke tahap ini!




Sejak kebelakangan, ramai yang mempertikaikan kewujudan ulat ini. Video betapa teruknya seseorang boleh sampai ke tahap kronik begini, telah membuatkan ramai pihak terkejut. Golongan yang marah dan tidak berpuas hati tediri dari mereka yang tidak dapat terima kenyataan. Mereka ini terkejut sebab bagi Malaysia (kaum Melayu khususnya), perkara-perkara menakutkan begini tak masuk dek akal dan tak mungkin berlaku di sini. Itulah kelebihan internet: dapat mendedahkan dengan jelas mengenai apa yang berlaku; hal-hal yang selama ini tersembunyi, kini 'senang-senang' boleh dipertonjolkan pada umum. Kalau kita rajin mengkaji dunia internet, sebenarnya kita termasuk dalam kategori bertuah: kerana kita dapat menimba ilmu dan berita terkini dengan pantas. Ketahuilah bahawa bumi Tuhan bukanlah tempat yang kecil. Pelbagai-bagai penyakit yang doktor nak sorokkan, lambat-laun akan terbongkar jua. Contoh macam video ini: akibat tak peduli tentang kesihatan, buat tak reti dengan gatal-gatal berair, nanah hanya perlu picit dan lepas tu ok-lah, gatal telinga cuma perlu selesaikan dengan korek - maka jangan salahkan sesiapa kalau tiba-tiba bila buat checking, akan tergumpal ulat sebegini rupa di dalamnya!
Info: Tak kira di mana jua kes ni berlaku, logik; yang mengalaminya manusia. Terdapat banyak kes kelalaian kesihatan yang masih tersembunyi di mata kita. Semakin maju teknologi (video-cam dan YouTube terutamanya), akan jadi semakin banyak pendedahan dari masa ke semasa. Jadi; renungkanlah. Tapi serius cakap; kes ni berlaku di Malaysia. Cuba dengar suara dalam video tu.
Namun anda yang berada di web page ini usah risau! Seperti yang saya katakan; saya akan bantu anda sebaik mungkin bagi menghapuskan apa jua jenis ulat / kuman kotoran yang kemungkinan ada dalam badan. Kita akan pastikan kita menyerang sarang-sarang ulat yang ada - lalu ia akan tertanggal sikit demi sedikit. Usah biar ia terus menambah-nambahkan telur sehingga sarangnya semakin besar hari demi hari!



rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung
Gambarajah menunjukkan ulat-ulat resdung berjaya dipisahkan dari daging. Gambarajah no.1 menunjukkan sarang resdung yang baru dicuci. Saki-baki sarang masih tertinggal (tiada ulat). Untuk menghalang sarang tersebut dari tumbuh semula dan menghasilkan telur-telur baru, memerlukan suatu cara khas yang powerful (kuat). Saya akan terangkan bagaimana. Kita akan musnahkan ia, dan kemudian menghalang ia dari terus membiak. Jangan risau.

Memperkenalkan Ramuan Herbal Resdung

penawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdung Bagi menjamin kekuatan serta keberkesanan memerangi penyakit resdung, saya telah berjaya mendapatkan satu lagi produk yang memang benar-benar 'sepadan' untuk dijadikan pasangan kepada Rokok Resdung! Memang sungguh; ini adalah hari yang sangat bertuah buat anda! (Kerana menjumpai website ini dan meluang masa baca.) Cecair ini akan meresap masuk ke segenap lubang yang terbuka, mematikan kuman dan menutup ia!
Saya pernah mencuba pelbagai penawar serta ubat untuk rawatan dalaman. Namun setakat ini, yang ini adalah terbaik. Sebaik saja saya mencuba, pencarian saya terus terhenti. Terus buat keputusan meng-amal-kannya. Oleh kerana terlalu terpikat akan keberkesanan-nya, sekali lagi saya telah membuat perjanjian tetapi kali ini dengan pencipta penawar; Ramuan Herbal Resdung. Saya jelaskan padanya; bahan ini mesti di ketengahkan ke publik. Ia terlalu bagus dan ter-amat-lah rugi andaikata ramai pesakit resdung di luar sana tidak mengetahui tentangnya. Saya beri jaminan pada anda: Ini adalah penawar paling powerful membunuh kuman-kuman resdung (termasuk apa jua jenis penyakit berunsur gatal-gatal. Seperti bengkak bernanah, bisul, jerawat berair dsb). Penting: ia SELAMAT dijadikan sebagai Rawatan Dalaman.
rawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungRamuan ini adalah gabungan dari bahan semulajadi bertujuan untuk pengobatan - dengan bertindak menyerang kawasan yang dijangkiti dan meninggalkan kawasan yang sihat tanpa diganggu. Bijak sekali. Mana-mana daging yang terdapat 'lekatan' lendir-lendir resdung, dengan segera cecair ini akan kenalpasti dan serang. Ia bukan serangan biasa atau seperti ubat resdung lain yang ada. Strategi penawar ini; ia akan melekat pada lendir resdung yang dijumpai, bertindak seperti asid bagi mengikis lendir tersebut supaya tertanggal. Dengar macam bahaya ye tak? Tidak! Sebaik saja lendir resdung tersebut musnah, penawar ini akan membiarkan kawasan yang sihat tanpa gangguan dan akan mengalir mencari mana-mana kawasan lain yang masih belum terhakis. Ia hanya tumpu pada kawasan infeksi (ter-kuman). Itulah sebab saya kata ia bijak! Sungguh men-KAGUM-kan. (Hebat.)

Pembunuh Kuman Resdung

jerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukCecair ini mempunyai bahan yang boleh membuatkan kuman-kuman resdung itu pedih, sakit dan musnah - sikit demi sedikit. Perlu anda ketahui; mengapa resdung amat sukar untuk diubati? Mengapa banyak ubat gagal memberi kesan yang memuaskan? Jawapan: kerana kuman-kuman ini adalah berupa lendir yang liat dan kuat, melekat di bawah lapisan kulit. Dan pertahanannya adalah berupa lendir hingusan. Di setiap kali ubat datang menyerang, ia akan sembur keluar lendir pertahanan bagi menangkis serta menghalang ubat sampai ke 'sumber'nya. Akibatnya, keberkesanannya ubat tu hilang - tersekat dalam lendir dan di 'flush' keluar.
Icon_arrowUbat makan / telan? Tak berkesan...(dengar cakap saya.) TAPI: Saya tak nak kata saya tahu semua - cuma apa yang saya tawarkan di sini, adalah salah satu 'method' (cara) di antara paling berkesan pernah ada. (Dan untuk jumpa cara berkesan, ter-amat, amatlah susah.)
Cara yang paling tepat mengubati resdung adalah dengan memberi tumpuan penuh menghapuskan sumbernya! Sumber maksud saya di sini; lendir-lendir yang bersambung-paung yang bertanggungjawab mengeluarkan lendir hingusan, seterusnya jauh ke sumber utama iaitu 'ibu'nya - yang sentiasa aktif membekalkan telur serta kuman-kuman baru untuk dihantar ke sana-sini. Dan cecair inilah yang mampu melakukannya.
Ulangkaji: Ia berupaya menembusi lendir hingusan tersebut, dan seterusnya menyerang sumber-sumber termasuk ibu yang selalu menghasilkan kuman itu. Cecair tu akan 'meresap' pada lendir liat yang melekat, menghakisnya seumpama asid. Ia akan cuba meleraikan lendir tu dari daging yang sihat. Inilah hasil keberkesanan yang kita mahu!



rawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawat
Info: mana-mana nanah, bisul atau jerawat besar kemerahan akan terpecah dari dalam apabila di'langgar' oleh cecair ini. Ia akan tumpu menyerang di sudut akar. Itu yang membuatkan ia begitu hebat sebagai penghapus jerawat. Dengan cara ini, jerawat pecah dengan senyap dan selamat (safe and sound). Maka; Rokok Resdung dan Ramuan ini adalah gandingan cukup sepadan - bagi menghasilkan kesan paling powerful yang boleh mengakibatkan kuman-kuman resdung itu musnah!



masalah resdung kronik
Gambarajah menunjukkan jerawat resdung di antara tahap paling kronik sekali. Insyaallah; ia boleh diubati mengunakan Rawatan Gandingan 2 ini. Jangan risau.

Gabungan 2 untuk Rawatan Luaran dan Dalaman bagi mengubati Resdung

kawasan dalaman jangkitan resdungkawasan dalaman jangkitan resdungkawasan dalaman jangkitan resdungkawasan dalaman jangkitan resdungkawasan dalaman jangkitan resdungBaiklah, kita ungkapkan semula apa yang telah diterangkan bagi pemahaman ringkas yang jelas: merujuk pada gambarajah di sebelah, kita dapat lihat persekitaran dalaman yang menjadi tumpuan kuman-kuman resdung bersarang. Untuk mengubati seterusnya menolak keluar kuman-kuman ini, kita mesti memberi fokus penuh menyerang kawasan-kawasan tersebut.
  • Pertama: 'tuju' wajah menggunakan perubatan wap herbal dari rokok resdung. Tindakan ini akan 'mengejutkan' kuman-kuman itu akibat terasa panas + herbal yang boleh membuatkan ia terganggu kuat.
  • Kedua:Selepas menggunakan lebih kurang 3 batang, jerawat nanah, kecil atau besar akan jadi 'menggelegak'. Darah menjadi cair lalu 'melonggarkan' saluran-saluran yang tersumbat.
  • Ketiga:Di waktu inilah paling TEPAT menitiskan cecair tersebut masuk ke rongga. Di kala darah sedang cair dan saluran lancar, cecair ramuan ini akan mudah mengalir ke segenap pelusuk lalu menyerang kuman-kuman yang ada. (Rujuk gambarajah sebelah untuk kenalpasti kawasan yang perlu ditembusi dan dicuci.)
Itu Saja! Semudah itu. Dengan hanya menggunakan 3 langkah tersebut, anda sedang berada di landasan yang betul bagi menyelesaikan masalah resdung dan jerawat dihadapi. Inilah kelebihan apabila menggunakan bahan dan cara yang tepat.
pakej rawatan resdung rkr dihantar melalui Pos Laju MalaysiaJadi, apalagi nak ditunggu? Selesaikan masalah jerawat dan resdung anda hari ini juga. Melalui tunjuk ajar yang mudah, ringkas dan tepat dari rokokresdung.com - anda tidak perlu lagi bersusah payah, membazirkan wang, membuang masa dan terfikir-fikir berapakah kos yang bakal pusat rawatan akan 'charge' anda di setiap kali melakukan rawatan resdung.pakej rawatan resdung tradisional Melalui sini, anda boleh buat kiraan sendiri dan seterusnya lakukan rawatan tersebut di rumah. Tiada terlibat bahan-bahan kimia atau asid yang dilarang sama sekali penggunaanya - Ia bersih dan selamat, jadi tak perlu risau. Bab keselamatan adalah penting bagi saya. Melanggar akta keselamatan adalah salah di sisi undang-undang dan boleh dikenakan tindakan. Ikuti panduan cara penggunaan yang saya sediakan khas buat para pelanggan, dan saya yakin (insyaallah), anda akan berpuas hati dengan kesan serta-merta gabungan 2 produk ini.
Pemberitahuan: Anda boleh gunakan Rokok Resdung sahaja kalau anda mahu - tetap berkesan. Cuma saya usulkan agar disertai dengan Ramuan Herbal Resdung adalah bagi menolong anda mencapai kesan maksimum. Anda boleh pesan berasingan (Rokok Resdung atau Ramuan Herbal) atau kedua-duanya sekaligus. Pilihan anda. Pesanan boleh dibuat di web page ini:
Pesanan Rokok Resdung Dan Ramuan Resdung Herbal
Tetapi adalah lebih baik jika anda dilengkapi dengan 'Starter Kit' menghapuskan Resdung dan Jerawat berharga RM60 (sahaja). Dengan pakej tersebut, berikut ialah apa yang bakal anda terima:
  • 10 batang Rokok Resdung Herbal - dijamin berkualiti tinggi, yang akan mengering serta memanaskan kuman-kuman di wajah supaya ia mati dipermukaan termasuk membuat urat muka renggang / longgar dan darah dipanaskan - seumpama diberi senaman.
  • 1 botol Ramuan Resdung Herbal - yang akan mencairkan sarang dan ulat resdung yang bersarang di dalaman wajah (dan badan), sehingga ia terpisah dari daging. Taraf kesihatan anda akan naik mendadak kerana banyak kuman-kuman penyebab penyakit tersingkir.
  • Ebook Panduan yang akan menerangkan dengan jelas dan terperinci bagaimana anda boleh menggunakan 2 bahan tersebut bagi mengubati resdung (dan juga jerawat) yang selama ini menganggu hidup anda! Ia penting supaya anda tahu menggunakan kombinasi Rokok Resdung dan Ramuan Herbal bagi mencapai hasil memuaskan.



penawar resdung
Jawapannya: 3 komponen ini akan memastikan anda berjaya menghapuskan penyakit resdung tersebut, tidak kira betapa degil sekalipun ia! Cadangan saya: dapatkan Pakej Starter ini (atau juga dikenali dengan nama Pakej Lengkap) kerana dengan memilikinya - anda akan dilengkapi dengan pengetahuan seumur hidup bagaimana untuk bersiap sedia menghadapi penyakit ini. Anda tidak akan takut lagi menghadapi Resdung.



mengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdung
Kalau anda masih tertanya-tanya: 'Perlukah aku ebook ini?' Biar saya beritahu straight and clear: Walaupun ia ringkas, tetapi saya jamin bahawa ia adalah ebook paling penting dalam hidup anda sekiranya anda mengalami masalah resdung dan jerawat. Ebook ini bukan tembak murahan sebagaimana banyak yang lain. Ia menerangkan dalam bentuk langkah demi langkah, jelas dan mudah difahami - kerana kami serius mahu anda berjaya memulihkan penyakit yang selama ini membelenggu hidup anda. Jadi, jangan lepaskan peluang ini sebab bukan senang nak jumpa sesuatu yang betul-betul mahal - ditawarkan dengan harga yang sangat berpatutan. Pula; anda bukan terima ebook sahaja, malahan 2 produk iaitu Rokok Resdung dan Ramuan Herbal akan diposkan ke alamat anda!
Maaf saya pinta kerana saya tidak dapat meletakkan harga yang lebih rendah dari ini. Sebenarnya, kalau nak diikutkan, saya keletihan semata-mata nak tolong anda sekalian. Kerana; pergi sana-sini untuk persiapan, memastikan produk diniagakan berkualiti, urusan checking pembelian, urusan menjawab persoalan, memastikan web site sentiasa beroperasi dengan baik (tak rosak), sekali-sekala kena melawat pembekal bagi memastikan bekalan tak putus, menyiapkan 'packing' pesanan semua, urusan penghantaran dan banyak lagi perkara-perkara yang orang anggap senang saja kalau nak berniaga ni. Semua perkara tersebut memerlukan KOS. Dan saya sudah buat kira-kira sebaik mungkin agar anda dan saya rasa sama-sama berbaloi. Keuntungan yang saya capai hanya sekadar dapat teruskan hidup serta kesinambungan membantu pelanggan-pelanggan selepas anda. Jadi, saya harap anda faham mengenai soal harga.
Dalam apa jua situasi, bagi pihak saya, saya jamin; barangan yang diniagakan amat berkualiti dan pesanan akan dipastikan sampai ke tangan anda.

Dapatkan Bekalan Anda Sekarang! Klik Sini.


Review #pertama
Masuk minggu ke-2, ada satu hari tu lps gunakan ramuan herbal, saya dok seh! seh! (hembus hidung). Tiba2 saya TERKEJUT sebab terdengar mcm ada bunyi sesuatu di telinga belah kiri! Bunyi mcm ada benda bergerak. Melompat jugak saya dibuatnya. Ingatkan ada kumbang atau serangga lalu kat telinga...tp rupa2nya bunyi lendir pecah. Tak sakit pun. Cuma terkejut dibuatnya kejap. Telinga saya yg selama ni dok selalu sumbat, kini dah ok! Gatal hidung, mata, mulut semua dah takde. Trima ksih. - En.Karim, Ipoh Perak.
Review #kedua
ubat nanah, lendir dan kahakLepas 2 bulan macam tu, bangun dari tidur saya terhidu bau macam bangkai...busuk. Tapi busuk dia ganjil. Memandangkan saya ada pengalaman pernah hidu bau mayat hanyir, maka saya berani cakap bau tu lebih kurang macam tu. Macam bau daging manusia busuk. Lama jugak saya baring dengan mata celik. Bau tu ikut ke mana saja saya pergi sampai le masuk bilik air. Di situ, saya hembus hidung dan terkeluar kepingan-kepingan berupa daging busuk! Rupa-rupanya bau tu datang dari dalam hidung. Benda yg terkeluar tu adalah resdung yg selama ni menganggu saya. Dia dah terpisah dari daging. Memang pengalaman tu buat saya seronok betui. Semenjak hari tu, wajah jadi berseri je. Nafas pun dah tak busuk macam selalu. Syukur betul2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN JANGAN TAK KOMEN